Vrijwilligerskrant 2020 – Welzijn De Meierij

Er voor elkaar zijn!
Dat was altijd al belangrijk, maar zeker in het afgelopen jaar, waarin het coronavirus ons allemaal heeft geraakt. Van veel mensen moesten we helaas afscheid nemen, ook van een aantal van onze vrijwilligers.
Door de maatregelen vielen alle ‘normale’ activiteiten en ontmoetingen weg. Gelukkig waren er juist ook veel mooie en hartverwarmende initiatieven; zo namen bijvoorbeeld de wijkraden in Schijndel het initiatief voor een kaartenactie, er werden boodschappendiensten opgezet en er werden puzzels verzameld en uitgedeeld. Teveel om op te noemen!

We kijken in deze krant, via de verhalen van onze vrijwilligers, terug op een bijzonder jaar. Deze krant staat in het teken van alles wat zij in 2020 hebben betekend voor de mensen in Schijndel en in Sint-Oedenrode.  Mede in samenwerking met burgerinitiatieven en onze samenwerkingspartners in de gemeente Meierijstad.

Aan de hand van al deze mooie activiteiten en verhalen willen we onze vrijwilligers in het zonnetje zetten en bedanken. Daarnaast leest u meer over bijzondere activiteiten en ontwikkelingen in 2020.
Veel leesplezier met dit bijzondere jaarbeeld 2020 van Welzijn De Meierij.

Namens Trix Cloosterman
Directeur Welzijn De Meierij