Glasvezel in buitengebied

Op dit moment heeft ruim 8% van alle bewoners in het buitengebied van Sint Michielsgestel & Meierijstad een abonnement afgesloten bij één van de dienstaanbieders. Het percentage is iets gestegen ten opzichte van vorige week en dat is in lijn met eerdere succesvolle campagnes van Glasvezel buitenaf. De informatieronde over de aanleg van glasvezel in het buitengebied is nog niet afgesloten. Ondermeer komen de Weieven en Zwijnsbergen aan de beurt.

Lokale aanmeldavonden

Er staan al een mooi aantal info- en aanmeldavonden op de planning. Tijdens een aanmeldavond kunnen bewoners bij een ambassadeur en de lokale verkopers terecht voor vragen en hebben zij de mogelijkheid om direct een abonnement af te sluiten. Onderstaande info- en aanmeldavonden staan op dit moment al gepland

Datum Voor wie? Locatie Aanvang Contactpersoon
        Infoavond 6-apr-18 Buurtvereniging Zwijnsbergen Vresselseweg 71 A, Sint Oedenrode 21.00 uur Ambassadeur Joris van Kuijk
        Info- en aanmeldavond 11-apr-18 Bewoners Veghel, Erp, Keldonk en Boerdonk De Paal, Erp 19.30 uur Ambassadeurs Gina van Lieshout & Wilma van Asseldonk
       Infoavond 12-apr-18 Leden Buurtvereniging Weieven Willy vd Rijt 20.00 uur Ambassadeur René vd Elsen

Herinnering op de deurmat

Volgende week valt bij iedereen een kaart (ansichtkaart-formaat) op de deurmat. Hiermee willen we de bewoners in het buitengebied van Meierijstad & Sint Michielsgestel herinneren aan de campagne en motiveren om een glasvezelabonnement af te sluiten. Naast deze kaart, verschijnt volgende week een advertentie in de lokale kranten.

39560 WT Advertentie Meierijstad en Sint-Michielsgestel 397 x 540 mm ADV 3

39560 WT Kaart A5 DM herinnering Meierijstad en Sint Michielsgestel